reklama

Odškodnenie? Samozrejme!

A je to tu, konečne sa idú odškodňovať klienti nebankových subjektov. Ale ja by som šiel ešte ďalej...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (54)

Nedávno som si kúpil topánky v stánku u jedného nášho spoluobčana z východu. A neuveríte čo sa mi stalo. Po dvoch mesiacoch od kúpi sa mi rozpadli. Išiel som ich teda reklamovať, bohužial vážený pán obchodník tam už stánok nemal. Cítim sa podvedený a okradnutý.

Čo na tom, že ma všetci upozorňovali že sa tam neoplatí kupovať. Veď čo ak náhodou to práve teraz vyjde a tie zlé dostane niekto iný. A nakoniec predsa, tie zlé som dostal ja. Cítim sa podvedený a okradnutý.

Ja viem ja som si tam sám kupoval topánky, ale veď každý o tom vie že tie výrobky sa neoplatí a štát napriek tomu berie dane. To nie je spravodlivé. Veď aj tak som v nich dlho nechodil. A teraz som stratil aj topánky aj peniaze. A štátu som ešte zaplatil dph. Cítim sa podvedený a okradnutý.

Preto tu teraz žiadam aby som dostal aspoň čiastočné odškodnenie od štátu. Nech sa o mňa postarajú veď je to môj štát mal by sa postarať o všetky blbosti ktoré som v živote spravil. No a čo, že sa na to budú skladať aj tí, čo si kúpili kvalitné topánky. Veď ja sa cítim podvedený a okradnutý.


A čo vy ostatní, čo s mojimi topánkami nemáte nič spoločné, necítite sa teraz podvedení a okradnutí?

Jaroslav Ďurčík

Jaroslav Ďurčík

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som clovek plny optimizmu s chutou skusat vzdy nieco nove a s vlastnym nazorom na svet. Nemusi byt spravny ale je moj. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu