reklama

Vypadla elektrika!

Včera nám doma vypadla elektrika...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Často sa to nestáva, ale tentoraz to bolo viac ako na nejakých päť minut. A tak sme doma zostali sami ja a moja mama. Sedeli sme v obyvačke a chvílu sme len tak boli ticho a nič sa nedialo. Potom ma to zacalo nudit a hovorím mame: "Poďme sa o niečom rozprávať". Za normálnych okolností podobná veta dokaže zrušiť akýkoľvek rozhovor, ale neviem prečo, v tom prázdnom tichom (ani len chladnička nevrčala) byte nevyznela až tak hlúpo. A tak sme len tak začali rozhovor a ten sa rozvýjal úplne plynule. Nikto sa hneď nezadíval na televízor alebo nemusel niekde odskočiť, prípadne (a teda to je moj prípad) nesurfoval niekde po nete. Proste sme sedeli v obyvačke a rozoberali sme moje plány do budúcnosti, zdravotne problémy, problémy v práci a rôzne ine veci. Úplne plynule a prirodzene. Pritom za normálnych okolností tie rozhovory trvajú tak jeden až päť minút pričom vačšinou sa obmedzia na strohé otázky a odpovede. To je typický rozhovor u nás doma. Ale včera to bolo inak. A cítil som sa skvelo.

Rozmýšlam, že asi kde tu vyhodim doma poistky a nikomu o tom nepoviem. Teda ani sebe. Nech sa porozprávam s mojimi rodičmi viac ako len holými vetami ak to nespravim možno raz budem ľutovať. 

Jaroslav Ďurčík

Jaroslav Ďurčík

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som clovek plny optimizmu s chutou skusat vzdy nieco nove a s vlastnym nazorom na svet. Nemusi byt spravny ale je moj. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu